090805

God morgon alla!

Eller god morgon och godmorgon klockan är ju 12 :)
Men det finns många som vaknar vid den tden så god morgon på er!
Nog pratat om god morgon haha :)

Jag sprang idag också.
Jag har börjat göra det ofta och jag gör det inte för att vara smal.
Jag gör det för att jag har så dålig motion.
Så jag tränar på det.
Och om jag ska vara helt ärlig vill jag bli lite smalare om magen.
Men mest åt motionen.

Skolan börjar snart !
Kan inte förstå att jag ska börja få betyg.
Jag blir ganska nervös när jag tänker på de.
För tänk om jag får ig i något ?
Mitt liv skulle rasa då !
Nej jag får hoppas på det bästa.
Och så ska jag plugga lite mer än vanligt.

Jag är så trött på skvaller som inte är sant.
Jag själv älskar  skvaller.
Men ibland erkänner kändisarna på tv att en del är inte sant.
Någonting kan vara sant men de kryddar på om ni förstår vad jag menar?
Ja det är tråkigt ...


En blid på Julia, saknar dig enormt gumman !


Men nu ska jag städa lite.
Det ser inte klokt ut här inne !
Men vi hörs senare puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0