090806

God morgon alla!

Jag sprang med Sivan och min Morbror.
Han blir aldrig trött, det är jättekonstigt?
Men snart blir jag som han, en tjej med bra motion :)

Snart ska jag duscha och efter det ska jag äta frukost.

Har ni några planer för idag?
Det har jag !
Jag ska bli bättre på att spela fotboll !
Okej jag kanske låter lite töntig men det är sant.
Mina kompisar är ganska bra på fotboll faktist.
Jag är hur kass som helst !
Men jag ska bli bättre jag lovar.

Igår spelade vi basket och fotboll.
Fotbollen gick inte så bra men basket gick väldigt bra :)
Jag gjorde 2 mål *STOLT* haha :)

En bild från igår :


Mål ! okej jag vet det är en fotboll men vi hade ingen basketboll ...

Hörs sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0