Barnvakt

Har suttit barnvakt hela dagen idag.
Men det är inte så tråkigt om jag ska vara ärlig.
Jag har ju firmesk med mig här.
Namnet firmesk är så vakert för att det betyder tårar på kurdiska.
Jag kan lova att hon gråter ofta, stackarn.

Hur mår ni idag?
Jag mår lite bättre än igår faktist, jag hade verkligen ont i hjärtat på kvällen.
Men nu mår jag bra, pigg och glad igen :)
 

Igår när klockan var tolv gick lilla Båny runt i hemmet.
Jag blev verkligen glad när jag såg honom gå runt för att han var i Sivans rum hela tiden.
Jag kommer sakna honom enormt mycket när de ska komma och hämta honom.
För vi skulle bara ta hand om honom i 1 vecka.

Jag kommer åka till Tunisien 28/8.
Det ska bli kul, tur att jag har en syster som sivan.
Hon är helt vild till sig när det bara är jag och hon.
Annars är hon ganska tystlåten vad jag vet :)

Men jag ska gå ut nu.
Barnet har ju suttit hemma hela dagen så dags att ta ut henne.
Men vi hörs när jag är hemma.

Älskar dig bebis <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0