.

Hej alla jag har inte skrivit på två dagar.
Tyvärr har jag inte haft tid.

Men just nu är jag hos Miran.
Vi har haft kul idag och det hade vi igår också.
Jag sov över hos de.

Jag har köpt ett par saker men det visar jag lite senare.

Gud vilken rea!
Det är rea på smycken,kläder,skor rättare sagt ALLT!
Haha jag älskar rea man får så mycket för pengarna.
T.ex 150 kronor går ju åt en tröja hos gina.
Men nu kan det gå åt 3 tröjor.
Fina är de också.

Jag hatar folk som säger att det är fattigt att köpa saker när det är rea?
Men det tycker inte jag.
För att kläderna har ju kostat 499 250 175 osv så de har bara blivit billigare?
Jag köper inte bara när det är rea ofc haha ;)

Nog pratat om rea haha :)

Hur mår ni?
Jag mår inte så bra.
Jag mår ganska dåligt faktist.
Jag vet inte ens vad det beror på men jag mår bara dåligt :(
 
Bjuder på en bild :


Busunge, älskar dig <3

Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0