:)

Fakta om min mobil :)

Mobil:


Bakgrund:

Syster och jag har bilden för att sivan såg vacker ut, men inte jag.


Ringsignal: pitbull - i know you want me

Meddelandesignal: vib

Bild nr 1 i fotoalbumet:

Fan vad jag SKÄMS för det här bilden, fan att den är nummer 1 :)

Senast tagna bilden i fotoalbumet:

Hahahaha en bild på min gråtande kusin, kolla på henne! XD

Bild nr 10 i fotoalbumet:

En gammal bild på mig och fadouma.

Bild nr 20 i fotoalbumet:

Jag och zina glada över att åka till göteborg, men så blev det inte.

Senaste sms:et i inkorgen:
"Nej gumman, det är inget vi bestämmer, det är helt upp till rektorn, han bestämmer typ om 3 månader
 tror jag, för att alla era lärare ska ha möte med rektorn och så" :)

Första sms:et i inkorgen:

"Hej! ditt saldo börjar bli lågt..... blablabla - Qomviq

Senast skickade sms:
"Är i sivans rum och klappar katten, själv då"? :) - till wafaa

Sista smset bland skickade sms:

"Jag ska sova nu, godnatt älskaej :* <3333333333 - till anelja

Haha inget interessant typ men so what :)

hörs senare babes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer döda DIG !! <33

2009-07-30 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0