INGEN RUBRIK

Hej alla!

Har inte gjort så mycket idag har bara suttit hemma och tagit det lugnt.
Men jag ska fixa mig snart och gå ut och få lite luft.
Katten Båny är så rädd och kommer fram då och då .
Men för några dagar sen så hopppade han på Sivans säng och låg på henne knän.
Och så somnade han där, hur sött är inte det ?
Älskar katter :)

Har haft ont i hjärtat de senaste dagarna.
Jag vet inte vad det beror på men jag har aldrig haft det förut.
Om det är så imorgon också ska jag nog åka till akuten.
För det är inte normalt att ha ont i hjärtat från ingenstans.
Hoppas det inte är någonting allvarligt :(

Jag funderar just nu på om jag ska skaffa akvarium.
Eller vad tycker ni?
Jag får se ..


Hörs senare sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0