Morgon

Hej allihopa!

Är tyvärr barnvakt idag med, tråkigt tråkigt.
Men jag är barnvakt för att hennes mamma är i sjukhuset med hennes lilla syster sara.
Hon mår nämligen inte så bra just nu faktist.
Hon har problem med ögonen och de fick operera henne.
Och jag vet inte hur resultatet blev.
Hoppas allt är bra och att vi får goda nyheter.

Det är ganska fint väder idag, kanske lite blåsigt men det är ändå rätt skönt.

Har ni hört att det kommer en bok om michael jacksons liv de senaste åren?
Jag läste nyheten igår och de avslöjade att han var gay.
Jag vet inte om jag ska tro på det där faktist.
Skvaller ljuger ganska mycket tycker jag.

Igår brann det i vår port.
När det brann var det klockan 2 på natten.
Jag fick veta det det på morgonen och jag blev förvånad.
För att jag kännde inget.

Jag kanske skriver lite senare om saras resultat och så men hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0