090916

Hej allihopa !

Som ni säkert redan vet har jag inte skrivit på länge.
Men det beror på att jag har börjat åttan och jag vill få bra betyg.
Så jag satsar allt för att få bra betyg.

Men hur är det med er, har ni haft en bra dag?
Jag har inte haft det så bra för att jag har ont på vänster sida av huvudet.
Tråkigt men sant ...

Jag kom tillbaka från Tunisien för en vecka sedan !
Och det var hur kul som helst.
Men det var för många äckliga killar som visslade och taffsade.

Åh jag ska ha två prov, matte och engelska.
Engelskan kommer gå bra och matten kommer också gå bra om jag pluggar lite.
Ni får önska mig lycka till ! :)

Men nu ska jag fixa min blogg ha det så bra !


Bjuder på en bild från förra året. Jag hade inte noppat mig så ni vet ;)
(MODE 1700-TALET)

BYE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0