20:18

Hej alla söta !

Idag tränade jag inför bäst i väst.
Jag måste ha valt låt tills på onsdag !
Herregud jag tror inte att jag kommer hinna, fast jag har ju haft på mig tid länge.
Men det är så svårt att välja, vissa låtar är för låga vissa låtar kan man inte röra sig till.
Jag gillar låtar som man kan både sjunga och dansa till . :)
Jag har ju varit med tidigare men gick tyvärr inte så långt.
Men jag hoppas jag gör det den här gången, så ni får hålla tummarna :)

Vad har ni gjort idag ?

Jag har iallafall inte gjort så mycket.
Efter bäst i väst träningen gick jag på arabiska som jag har måndagar.
Och det gick rätt bra faktiskt, haha :)
Jag satsar på MVG den här terminen, hehe :)
Jag fick VG i julas för att jag inte var där varje måndag ...
Men nu ska jag börja gå dit varje måndag ;)

Och juste jag träffade personen jag ville träffa som jag sa, ni får inte veta än vem det är. :)
Inte för att jag vill "leka" nått men vill bara inte säga det till alla .

Bjuder på den :


Sommar, ge mig sommar !!

jag kanske skriver senare men jag är inte säger på det.

puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0