Engelska

Hejhej !

Just nu sitter jag på lektion.(engelska)
Vi ska skriva om någonting och hitta fakta sedan ska vi redovisa.
Alltså jag hatar redovisningar, jag kan göra det i små grupper men inte framför hela
klassen.
Vet inte riktigt varför men jag blir jättenervös och börjar stamma när jag pratar, hehe :)

Jag ska skriva om Grekland för att jag har alltid varit intresserad av Grekland.
Har alltid velat åka dit också, men jag tror jag gör det i sommar med familjen.


Jag vaknade klockan halv åtta idag, jobbigt -.-
Men jag måste för att hade en syster att ta till dagis.
Så jag måste vakna tidigt om jag vill hinna med mig själv och en 5-åring :)

Jag har faktiskt inga planer för idag , vet inte vad jag ska göra.

Men jag tror att jag ska träffa en person som jag har saknat. :)

Men nu ska jag fortsätta leta fakta på engelska, men vi hörs lite senare,  ciao !




Sääxi du e siss haha <3



Kommentarer
Postat av: M

Hahah ärren är riktiga ja? ;P

2010-01-18 @ 17:17:54
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: shamz

jag vill också till grekland :)



sv: tack så mkt! nej jag har bloggat några månader sj?



kram

2010-01-18 @ 19:25:53
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0